sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Spring Break!



Mut siis hurautettiin viime perjantaina muutaman kaverin kanssa Rosemary Beachille, Floridaan. Oltiin sellasessa hotellin ja asunnon välimaastossa viikon verran, ja vaikka mulla oli ihan älyttömän hauskaa, oon kans tosi ilonen, että oon vihdoin himassa. Ajeltiin eilen takas, ja olin himassa rättiväsyneenä joskus viiden aikaan.

Rosemary Beach oli tosi nätti mesta, suosittelen ihan itse kullekkin (vink vink kesälle 2015 rakkaat vanhempani)! Se on melko lähellä pahamaineista Panama City Beachia, jossa kaikki meiän kaverit vietti niitten viikon. Panama City on tunnettu niitten Spring Breakista, koska sillon kaikki teinit ympäri maata tunkee sinne bilettämään. Vierailtiin siellä muutamana iltana, mut päätettiin, että ei se nyt niin hauskaa oo, ja hengailtiin meiän omalla biitsillä semi aktiivisesti. Paloin kans super pahasti, en oikeen tiiä miten se tapahtu mut liikuin samoilla punasuusasteilla ku keitetty hummeri. Mut kyl se semi nopeesti muuttu rusketukseks ja nyt en oo enää kalkkilaivan kippari! Repikää siitä. Meiän loma oli melko tapahtumaton joten tungen nyt tänne kuvia todisteeks siitä et oikeesti kävin siellä. Ikävä kyllä suurin osa mun kuvista on filmirullalla kehittämistä odottamassa, joten nää on suurimmaks osaks kuvia biitsistä. Hehe.







Demonstraatio mun säärien hummeriudesta.


Bonuksena meitsi ja random hepopoika!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti