perjantai 21. maaliskuuta 2014

Livin the life

Noniin, tungen tänne taas pakollista kuukausittaista blogipäivitystä et sukulaiset ei saa kohtauksia siellä suomenmaassa. En oikeen tiiä mistä kirjottaisin ku ei mulle oo oikeen tapahtunu mitään kovin mielenkiintosta, ikävä kyllä. Sain tos kuukausi sitten tietää et mun keskiarvo on koulun paras ja sain hienon kunniamaininta-asian ja lahjakortin Penn Stationii (tosin mun pitäis olla alle 15 et voin käyttää sen öö). Mun piti kans tehä ACT (älyttömän tärkee koe!!!!) mut sit nää oliki sillee sori et voikkaa tehä sitä koska et tarvii sitä tulevaisuudes ja olin sillee entä jos haluun yliopistoon tänne mut joo! Jätetään tää sikseen koska mul vähän keitti siinä vaiheessa ku se opotäti rupes hössöttelemään siitä et oon vaihtari.

Mul vaihtu just jakso viime viikolla, tää meiän kouluvuosi on jaettu kolmeen jaksoon nii viimestä viedään! Jotenki on menny aika tosi nopeesti, tajusin just et mul on vähän reilu kolme kuukautta enää täällä jäljellä ja vähän rupee paniikki iskemään koska en haluu himaan. Tai siis toisaalt haluun koska Helsinki on tosi mukava mesta ja kamut ja perhe ja sillee mut en koska tääki on tosi mukava mesta ja kamut ja perhe ja sillee! Elämä on hankalaa. Juttelin just mun vaihtarikavereiden kaa ja ne kaikki on sillee joo en oo menos himaa. Mahtavaa.

Mut öö voisin nyt lopettaa valituksen ja alottaa oikeesti kertomaan kuulumisia! Viime lauantaina tääl oli St. Patrick's Day paraati ja menin sinne mun kuomien kaa! Se oli oikeen mukavaa, mut mul ei ikävä kyllä oo kuvamateriaalia tästä iloisesta tapahtumasta. St. Patrick's Day on oikeesti tänää mut sitä juhlittii viikonloppuna koska maanantai on aika huono päivä marssii ympäri keskustaa vihreeseen pukeutuneena. Mut siis joo oli kivaa!

Sit sunnuntaina meille tuli sellane älytön lauma vaihtareita johonki koulutukseen johon mun ei tarvinu osallistua koska oon jo suorittanu sen joten hengaroin mun kavereiden kaa mun huoneessa tosi sosiaalisesti. Yritettii mennä Walmartii ostaa dragon fruittii (en tiiä miten toi suomennetaa, tai siis tiiän mut en tiiä onks lohikäärmehedelmä oikee sana, hups) mut niillä ei harmillisesti ollu tällästä eksoottista hedelmää joten päädyttiin ostamaa läjä jätskii ja kattomaa netflixii kellarissa.

Ainii pari viikkoo sitte olin mun host veljen koulun military ballissa koska sen kuoma pyys mua sinne. Se sen kuoma on lievästi sanottuna erikoinen mut se oli silti ihan mukavaa, lähettii kans sen jälkee sellasille mukaville jatkoille johonki keskelle ei mitää ja siel oli joku älyttömän kokonen kokko. Ne jatkot oli kyl aika legendaariset.

Meitsi rottailee! Anyway ihmiset vasemmalta oikeelle: Sean (se oli Military Ball King, siks kruunu), meitsi, Heather, Jeremy.

Tää on nyt ikävä kyllä tällänen melko kuvaton postaus koska mul ei oikeesti oo mitään järkevää kuvamateriaalii tänne, oon ollu tosi laiska kuvailemisen suhteen. Oon lähös muutaman viikon pääst Floridaan mun kavereiden kaa ja sitä ennen mun ois tarkotus ostaa jonkinnäkönen kamera (äiti ja iskä varautukaa). Mut joo, eipä tässä muuta. Saatiin meiän yearbook valmiiks järkyttävän stressauksen jälkee joten oon nyt sillee semi stressivapaa ja chillailen vaa kuomien kaa enkä hikoile photoshopin edessä kaikkee vapaa-aikaani. Tungen nyt tähä loppuu viel muutaman otoksen jotka ei oo mitenkään kronologisessa järjestyksessä et voin korvata teiän massiivisen pettymyksen.

Sick beats by Josh.

Aamupalapizza! En muista tarkalleen mitä sen päällä oli mut muistan olleeni jonkinnäkösessä euforiatilassa ku vedin tota naamaan.

Meitsi rottailee osa 2. Oltiin baletissa jee!

ART

Meiän kisu sipsipussissa.

Luuseri koulussa. Se oli vihanen mulle koska olin kuulemma liian hyvällä tuulella maanantai-aamuna.

Täs kuvamateriaalii siitä kui hyvällä tuulella olin.

Saksalainen luuseri koulussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti