maanantai 10. helmikuuta 2014

Kiirettä pukkaa (tai laiskuutta)



Noniin terve jälleen teille Suomen asukeille ja ehkä muillekki (uu). Täs on nyt ollu kauheesti hulinaa menoillaan nii en oo ehtiny kirjotella mitään, tai oikeestaan oisin varmaa ehtiny kirjottaa jotai MUT kulutan jokasen vapaan hetkeni Netflixin tuijottamiseen sit ku sellasia on. Okei eli meil oli viime viikonloppuna YFU Kentuckyn ja Tennesseen ja muutaman Gerogoian vaihtareiden kokoontuminen Tennesseessä, lähettiin ajelemaan perjantai-iltapäivänä neljän ja puolen tunnin matkaa freeseissä olosuhteissa. Poimittiin matkalta messiin tanskalainen ja thaimaalainen tyttö joita en ollu tavannu viel ja päädyin sit punkkaamaan sen thaimaalaisen ja muutaman saksalaisen kaa koska 2/3 kaikist vaihtareist on saksalaisii, mikä on todella mukavaa. Mut joo, perjantaina ei oikeen tehty mitää koska kaikki oli semi väsyneitä a) kouluviikon ja b) neljän tunnin ajomatkan takii joten päädyttii kattomaa jotai hääohjelmaa johonki kahtee yöllä. Lauantaina meil oli mukavaa ohjelmaa koko päivä, ja illemmal päästii shoppailemaa koska öö shoppailu on tärkeetä. Käytii kans maailman amerikkalaisimmassa ravintolassa, se oli sellane Huckleberry Finn teemaravintola. Päädyin vetämään friteerattuu kanaa koska jokainen ruokalaji sillä listalla oli jollain tavalla friteerattu. Mut oli ihan mukavaa syöpötellä jenkkisafkaa about 70 vaihtarin kaa. Sunnuntaina meil oli kans jotain hienoo ohjelmaa ja sit päästiin ajelemaan himaan. Sunnuntai-iltana rupes satelemaan lunta melko armottomasti joten maanantaina ei ollu kouluu jee. Viime viikolla meil tais olla kaks normaalii koulupäivää ja yks päivä jona hävyttiin pari tuntii ajoissa koska meteorologit uhkaili lumimysrkyllä ja piti saada oppilasraukat himaan ennenku taivas aukes ja lunta tuppas. Mut en valita! Meil on tänäänki snow day, olin nii onnellinen aamulla ku sain tietää et ei tarvii raahautuu kouluun johonki epäjumalalliseen aikaan. Eilen alko taas satelemaan lunta mukavasti jee.



"I'm gonna take a serious selfie". Jos kuuntelet tarkasti voit kuulla taustalta saksalaista naurua.

Öö pöllin tän pikselimonsterin mun kaverin instagramist hähähä. Nää on kaikki laatuotoksii Tennessee YFU-tapamisest jee.

Viime viikolla meil oli basketball homecoming week ja meiän ois ollu tarkotus pukeutuu hienoihi teemavetelimiin mut koska lumipäivät vähän sekotti meiän aikataulut se vähän jäi. Mut oli ihan kivaa. Perjantaina meil oli homecoming game ja tässä teille hauska anekdootti mun elämästä: oon siis yearbookin aktiivinen jäsen ja meiän maikka kyseli et kuka haluu ottaa kuvia siitä pelistä ja olin sillee okei koska mun kaverit kans painosti mua (peer pressure). Sit otin sellasen jättimäisen superkameran messii himaa ja olin sillee jee koska pääsin sit ilmaseks peliin koska oon 'staff'. Vau. Koulun jälkee olin sillee hmm mulla on nälkä ja oikeen mukavasti Jeremy asteli yläkertaan sillee haluutko tehä vohveleita ja olin sillee ok ja sit tehtii vohveleita ja se oli melko rankkaa koska oltii äärimmäisen huonoja vohveloijia. Mul on vähän kuvamateriaalii siitä tapahtumasta. Sen jälkee mulle iski sellanen vohvelikooma ja vedin pikku nokoset ja heräsin 6.30, ja mun ois pitäny olla koululla kello 5.45. Noh sit panikoin siinä jonkinnäköset vaatteet päälle (en kelpuuttanu entisiä koska Jeremy sotki mun paidan vohvelitaikinaa ja tomusokerii) ja lähettii Heatherin kaa liikenteeseen. Olin perillä 6.50 ja ehin ottaa ehkä kolme kuvaa poikien pelistä mun creeper-objektiivilla (pystyin zoomaamaa tyylii niitten sieraimii). Sit meil oli se homecoming king/queen asia ja napsin siit muutaman kuvan (mun kaveri ei voittanu hähähä sain sen pettyneestä naamasta oivia otoksia). Sit se tyttöjen peli alko ja aloin jo vähä rauhottuu mun unisesta seikkailusta. Mun kaverit kyl huomautteli et näytin erityisen väsyneeltä ja olin sillee no kiitos just ton mä halusin kuullakki! Mul ei nyt oikeestaa oo kuvii homecomingista tai siis on mul siin monsterikameras mut unohin sen johon himaa eikä mul oo muistikortinlukijaa enkä saa sitä muistikorttii tungettuu mun macBookiin koska tää syrjii muistikortteja joten nauttikaa tästä yksittäisestä järkyttävästä otoksesta.


Ainii ja täs meiän onnistunu vohveli jee!

Eilen (sunnuntaina) käytii shoppailemassa mun tanskalaisen ja saksalaisen ja jenkkiläisen kuoman kanssa, oli mukavaa! Ne kaikki halus tsekkailla prom-mekkoja (mul on jo mun oma jee) ja mä olin makutuomarina. Kokeilin kans muutamaa mekkoo military ballia varten mikä on muuten kohta iik. Tiiän kyl minkä mekon hommaan, mun pitää vaa ostaa se (äiti älä huoli, se on alle $100). Kierreltiin kans kaikenlaisii kenkäkauppoja koska tarvitaan tietty kengät näihin kaikkiin tanssiaisiin. Sen jälkee suuntasin illallisoimaan mun area repin ja sen tyttären ja miehen kaa meksikolaista safkaa, se oli semi hyvää! Olin himassa joskus yheksän jälkee koska elän vaarallista elämää ja teiän kannattaa varoa. Nyt oon täs siivoillu koko aamupäivän, oikeestaan kello on jo neljä mut heräsin vast kahelttoista joten lasken tän viel aamupäiväks.
Prom dress shopping jee!

Otin kuvan mun cappucinost koska tää oli eka kerta ku nää kirjotti mun nimen oikein
 
"The ultimate mirror selfie" Macy'sin liukuportaissa

Meitsi ja Shauna safkaamas

Ja täs viel mun prom-mekko jonka ostin joskus aikoi sitten, öö nauttikaa

Tajusin just et mul on enää alle kuus kuukaut täällä joten taidan tästä mennä elämään elämääni enneku mun pitää raahaa mun suomalainen peppu takas sinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti